Auton voor helpdesk én reparatie

Helpdesk en eigen reparatie-afdeling

Wanneer u als klant een – dringende – vraag hebt dan kunt u ons uiteraard bellen. Of het nu software of hardware betreft, onze ervaren medewerkers helpen u graag.

Wanneer u defect apparaat heeft dan kan onze eigen reparatie-afdeling u van dienst zijn. In de meeste gevallen voorkomen wij het opsturen van apparaten naar de fabrikant en repareren wij zelf, zodat u sneller weer aan de slag kunt.

Bij problemen met uw computer, printer of besturingssysteem kunnen wij u helpen met:

  • Het repareren van uw product, nadat u het hebt aangeleverd. Op een geschikt moment, plaatsen wij het apparaat weer terug.
  • Het repareren op locatie. Wij komen direct langs om het probleem te verhelpen en eventueel vervangende hardware te plaatsen. In dit geval zetten wij eventueel vervangende apparatuur in, zodat u verder kunt met uw werk. Na reparatie plaatsen wij uw eigen apparaat weer terug.
  • Het oplossen van problemen in de besturingssoftware op afstand via internet of uw telefoonverbinding.

Auton staat dag en nacht voor haar klanten klaar en is dan ook 24/7 bereikbaar voor het verhelpen van storingen.

Benieuwd wat Auton u te bieden heeft qua reparatie of heeft u een storing?

Neem dan contact met ons op.

Onze klanten

Ook op zoek naar een IT Partner?

Wij denken alleen in oplossingen. Geen IT vraag is ons te gek.
Meer weten? Neem dan contact met ons op.

Ken je de Auton-familie al?

Auton is een familiebedrijf, maar ook onze collega’s zien wij bijna als familie.